Ildsjelens Nettsamfunn

Sosial møteplass for mennesker som har et helhetlig livssyn

Jaziel

Jaziels diskusjoner (208)

Diskusjoner svart på (188) Svar Siste aktivitet
Jaziel

"Sorry Isabella, Jeg så ikke dette spørsmålet ditt før enn nå. Indigoer er like inn..."

Jaziel svarte 25 aug på les dette om du føler at du er en Indigo. Hvem er Indigoene

73 4 sep
Svar innen Barbro
Jaziel

"Takk skal du ha Inger Lise"

Jaziel svarte 18 aug på les dette om du føler at du er en Indigo. Hvem er Indigoene

73 4 sep
Svar innen Barbro
Jaziel

"Til alle dere som sliter litt med pustingen her.. Her er beskrevet en enkel måte ..."

Jaziel svarte 13 aug på les dette om du føler at du er en Indigo. Hvem er Indigoene

73 4 sep
Svar innen Barbro
Jaziel

"Takk min kjære venninde Ja det er skummelt, jeg føler at jeg allerede har åpnet f..."

Jaziel svarte 10 aug på les dette om du føler at du er en Indigo. Hvem er Indigoene

73 4 sep
Svar innen Barbro
Jaziel

"Vi sier som fruen sier til mannen sin, nå må du pinadå skjerpe deg på festen i kve..."

Jaziel svarte 10 aug på les dette om du føler at du er en Indigo. Hvem er Indigoene

73 4 sep
Svar innen Barbro
Jaziel

"The Group sier, og for mange tror jeg dette er viktig å huske på. For meg er dette..."

Jaziel svarte 9 aug på les dette om du føler at du er en Indigo. Hvem er Indigoene

73 4 sep
Svar innen Barbro
Vahana

"men, Haldor om du er blitt deg dette bevisst i dag. Er det ikke da du som velger å..."

Jaziel svarte 5 aug på Jordens ende, dommedag 2012

54 31 aug
Svar innen namaste
Jaziel

"så absolutt. Det er aldri dumt det å "samle seg" her hvor vi er, her på Jorden"

Jaziel svarte 4 aug på les dette om du føler at du er en Indigo. Hvem er Indigoene

73 4 sep
Svar innen Barbro
Jaziel

"Takk skal du ha CooCoo Tara, skal prøve den der... klem"

Jaziel svarte 3 aug på les dette om du føler at du er en Indigo. Hvem er Indigoene

73 4 sep
Svar innen Barbro
Jaziel

"New Earth Healing Techniques for the 21st Century by Celia Fenn We have been thro..."

Jaziel svarte 3 aug på les dette om du føler at du er en Indigo. Hvem er Indigoene

73 4 sep
Svar innen Barbro
  • First
  • Forrige
  • Neste
  • Last
  • Page 1 of about 19

RSS

Om

Henning Jon Grini Henning Jon Grini opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

Siste aktivitet

Fytti for en vakker hendelse. SÅ enkelt SÅ naturlig :) Har opplevd lignende ting og man blir virkelig fylt med ærbødighet av slikt. Da spiller tekniske begreper mindre rolle, synes jeg. Samarbeidet og kommunikasjonen i slikt er verdifull okke som.
for ett minutt siden
Nå er Rita Tolfsen og Un9 venner
for 23 minutter siden
Det var da en svært merkelig måte å tolke det jeg skriver på. Hvordan får du det til..???? Jeg legger da ikke noe skyld noe sted, men poengterer hvordan ting faktisk har seg. Sier heller ikke bibelen er noen fasit men hva den har "fortalt" folk o...
for 32 minutter siden
noen ganger er det noe som heter ; mission complete;)) være seg enten oppgave lå i deg selv og løse hele tide n fra starten av. eller det var energi som var uforløst fra annet... i hus eller heim ,,folk eller fe... dette energiavtrukket eller k...
for 43 minutter siden
Fikk lyst å fortelle om min første erfaring med energier som henger igjen.For en del år siden var jeg på besøk hos min bror.En dag gikk vi sammen til et butikk område.På veien dit så jeg et kjempeflott stort tre,jeg sa da til min bror,at det treet...
for 48 minutter siden
enig bra sagt men sterkt uttrykk...,)
for én time siden
oki
for én time siden
Strong words! I love them. May I aks who wrote them...Lama Sherab? :)
for én time siden
Hallo Pia :) Jeg holder på med et lengre innlegg. Prøver å få litt oversikt over tråden først...og skriver noen kommentarer på temaer som faller litt på utsiden foreløbig. Jeg liker slike avstikkere jeg vettu...alltid noe å lære fra dem også :) Og...
for én time siden
Bente la inn en kommentar til Nina
for én time siden
Så fint tiltak av deg Faith- julen er en tøff tid for mange- som også har det tøft hele året. Overforbruket og alt vi kaster kunne kommet mange til nytte og glede. Dessverre er det ikke alle som tenker slik, mange bryr seg ikke.. At det er fler so...
for én time siden
Begrepet sjel er da ikke hentet fra bibelen. Undring og ulik forståelse rundt hva sjel er for noe finnes i alle tradisjoner, har alltid vært. Det kan i seg selv være et ganske så bra bevis på sjelens eksistens det, det at mennesket til alle tider,...
for én time siden
andrea la inn en kommentar til Nina
for én time siden
Lama Sherab la til et blogginnlegg
" If we were to put our minds to one powerful wisdom method and work with it directly, there is a real possibility we would become enlightened. Our minds, however, are riddled with confusion and doubt. I sometimes think that doubt is an even grea...
for én time siden
for 2 timer siden
hei coocoo ,du sier så mye fint i innlegget over men må allikelvel spørre om hvilken vei heller du i forhold til de du sier her ...? jeg sitter igjen med blandet oppfatning nemlig om akkurat det ,,, du får ha meg unnskyldt om jeg burde skjønt det...
for 2 timer siden

Grupper

Merke

Laster...

Arrangementer

© 2009   Laget av Henning Jon Grini på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte