Ildsjelens Nettsamfunn

Sosial møteplass for mennesker som har et helhetlig livssyn

Jeg satt her å fikk lyst til å starte en prat om hva andre her vet eller mener om det noen kaller, ufo udentifisert objekt, og vesener som er i dem, eller romskip.

Levner dette litt åpent så alle kan komme med akkurat hva de mener om dette, er det slike skip og er det andre vesener enn oss???
Tror dere eller vet dere, eller er dette reneste humbugg for noen???

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Det er fint at du ikke dømmer, men du har ved flere anledninger dratt disses navn ut som eksempler, å da lurer jeg på hvorfor du gjør dette da, vandringsmann?

Om andre valgte å erfare det fulstendige mørket, uavhengig av deg eller oss, men for å erfare seg selv, så er vi aldri adskilt fra skapern.

Om det er noe som er vanskelig å forstå, kan du forstå at sakaperen som er kilden til alt, har en gigant forståelse for det hele og har gigant kjærlighet for alt han/henne har skapt?

Om det lille lyset, som skulle erfare mørket, dette i enighet med skaperen, gjør vel ikke at når det lille lyset var færdig å erfare dette på sin måte, så sto skaperen og kastet han ut eller ikke tok han inn, når dette var gjort i fullstendig enighet med skaperen fra starten av.

Sånn er ikke gud den almektige jeg kjenner til, han/henne er ikke for å skape i sitt eget bilde!!!!
Han/henne er ingen dømmende gud, men innehar den almektigste kjærlighet du kan ane deg..

Det er ikke hele denne fysiske inarnasjonen jeg har forstått dette, det er ikke alltid jeg har kunnet bære min opplevelser i samme lys som nå kjærlighet.

Jeg har kjent hat, jeg har kjent, kulde i mit hjerte men jeg gjør ikke det mer, får hver dag jeg har søkt, min indre forståelse og forsket på meg selv, så har jeg kunnet elsket mer og forstått mer!!!

Å jeg er ikke her inne for å opplyse andre, kjære deg vandrer, jeg er her for å opplyse meg selv og for at dette gir meg glede..
Å på denne veien er dere andre, som alle er en del av meg og derforkan jeg kjenne meg selv som den jeg er.

Jeg hjelper gjærne til om jeg blir spurt og jeg forteller om min viten, og alle velger hva de leser eller ikke.
Takk selv! Ja, vet at vi alle uttrykker vår egen sannhet, jeg utrykker så klart min :) Hva annet kan jeg gjøre :)

Ja...tror det er mye hokus pokus. Vi lengter etter magien, ikke det granne rart spør du meg :) Vår kultur og vår lange arv har vært så lite i kontakt med magien i tilværelsen. Men den er HER. Og den vokser i sin styrke jo mer vi takker og ærer den....tror jeg.

Dette med å projisere tror jeg går alle veier. Det er ikke bare de såkalte negative ting vi finner på å projisere, men også de positive....vi tror liksom ikke vi er slik i oss selv. Og derfor må det komme utenifra dette gode som etterhvert kommer sigende mer og mer på plass/tilbake i oss. Men kanskje er det bare oss selv?

En riktig god mandag til deg også HK vakre sjel av håp og kjærlighet!

Svar på dette

Kjære vandrer, hva mener du med at der er det så mangt?

I mitt liv etter all min erfaring og erindring så finnes det ikke vondt, det er bare av lavere vibrerende art enn disse sterkere vibrerende artene.

Hva mener du med en positiv vibrasjon kontra en negativ?

Om de ikke er "av høy åndelighet" kan du eller jeg dele det vi vet med dem da?

Vi er i himmelen så og som på jord.
Hjerte hilsen

Svar på dette

Er da astralplanet for deg på 4 nivå? Til heltblind som ser.

Svar på dette

Hei Kristin!
En liten kommentar fra meg også.

Denne planeten vi lever på er bare som ”en liten celle i kroppen” av universet.
Det finnes milliarder av galakser, hver med milliarder av stjerner.
Man kan undres på hvor mange av planetene som støtter liv, slik vi kjenner det, eller liv som er bortenfor vår fantasi.

Med all den informasjonen som er tilgjengelig, hvor uvitende er det ikke å tro at jorden er den eneste planeten i det uendelige universet som inneholder liv. Eller hvor arrogant vil jeg faktisk si!
Universet ekspanderer. - For ikke så lenge siden var troen at jorden er sentrum i universet, og den var i tillegg flat som en pannekake.

For meg er det en sannhet og selvfølge at vi ikke er alene. Og vi har så mye å lære av andre sivilisasjoner og hvordan de har innrettet sine samfunn.
Planeten vi lever på er fantastisk, og så utrolig rikholdig på forskjellige liv, men hva gjør vi med den, og hva gjør vi mot andre mennesker og dyr.

Forestill deg andre sivilisasjoner som er tusen eller millioner av år eldre enn vår!
Hva er de i stand til?
- Å lage kunstige planeter?
- Opprette atmosfære i en verden der det ikke finnes noen?
- Oppheve gravitasjonskraften?
- Finne kosmiske snarveier og reise fra stjerne til stjerne som er lysår fra hverandre?
- Leve i fred??

Søk på UFO og du får opp nesten 64 millioner resultater på søket.
Takket være internett får vi nå tilgjengelighet på informasjon som har blitt holdt skjult for oss i årevis.

Med ønske om en fortsatt deilig dag fra Lillian :-)

Svar på dette

Halloen lillian, takk for fantastisk svar, morro at du ser det slik.

Planeten vi lever på, en liten celle i kroppen, supert skrevet, å i vår kropp finnes det milliarder av celler, flere enn det er stjerner i universet.

Tenk hvor stort alt er eller lite det er, makro modus og mikro modus, tenk vår påvirkning av vår kropp da, og hva positiv tankegang kan gjøre universelt.

Uten kropp oppnår vi lysets hastighet og kan reise hvor vi vil.

Hjerte hilsen

Svar på dette

Når forkortelsen ufo betyr= uidentifisert objekt, kan da det ver en vid betegnelse av noe vi ikke vet hva er?

Kan romskip være betegnende på noe vi vet hva er?

Om ikke jeg klare og identifisere noe på avstand, så er det ufo, ser jeg hva det er, så er det ikke ufo, eller hurr?

Svar på dette

Hei Hilde, og takk for kommentar på første innlegget mitt :-)
Ja, jeg velger å kalle det framkomstmiddel (slik vi har biler, fly og skip), eller romskip.
Romskip kan jo være enorme og mye, mye mer enn bare et framkomstmiddel.

Ja, det er jo når man ikke ser HVA det er, som det er uidentifisert, så er helt enig i din definisjon der Hilde.

Med ønske om en fortsatt fin dag fra Lillian

Svar på dette

Den var morro Haldor, takk for ifo hahah.

Fantasi for noen og fakta for meg, alt jeg vet, tror jeg ikke på, alt jeg tror. prøver jeg å finne et svar på....

Vi er alt og kun det kan vi være..
Hjerte hilsen

Svar på dette

Den kongle fremstillingen likte jeg, flott skrevet Haldor.

Klem fra hjertet

Svar på dette

For å se bort i fra det som er blitt sagt så tenkte jeg at jeg skulle dele en personlig mening om romvesener.. He he..
Nå vet vi jo en god del egentlig om de, de kan være ansvarlige for kornsirklene, for bortføringer- men det at mange ikke har spesiellt gode minner fra slike hendelser kan jo være at det finnes gode og onde romvesener samme som gode og onde mennesker, hva vet vi om at det foregår en intergalaktisk krig der oppe mellom flere raser, akkurat som her.(Den kornsirkelen som oppstod med en kodet cd om at vi må passe oss for de som kommer med løgner) Velger jeg å tro at disse to partene krangler om vår tillit altså mennskeheten...
Akkurat det samme som gud og djevelen, vi må velge! Fri vilje og valg. Og jeg velger og tro disse romvesenene/lysvesenene, bibelen, hvordan moses fikk en haug med stein oppå et høyt fjell, healing, våre kjære som har gått bort men finnes alikevel på den andre siden, maya folket, indianere og ikke minst egypterne.
At alt henger sammen på en eller annen måte, det er bare blitt tolket forskjellig i forskjellige deler av verden..
Men det store spørsmålet er jo hvorfor de ikke bare lander et sted så vi kan hilse ordentlig på dem?
Det store krasjet i Roswell, der man trodde de fant restene etter et romskip, ble jo ryddet opp ganske fort, og etterpå gikk militæret ut og sa det bare var en luftballong laget av et nytt materiale de eksprimenterte med... Men det ble jo folkehysteri!! Herregud det finnes Romvesener!!
Dette panikkanfallet hos det fleste av oss kan jo være en god nok grunn til at de bare ikke lander et sted blandt masse mennesker og sier: Hei her er vi!! Og vi er på ordentlig!!
Legg også merke til at avisene ikke trykker slike hendelser på forsiden, nesten ingenting, eller egentlig ingenting om verken spiritualitet eller romvesner, korsirkler eller noe som vitenskapen ikke kan forklare.. tja..
konspirasjon? Kanskje det , militæret er jo også de første som dukker opp når korsirkler blir dannet..
Hvorfor er de så interessert i det tru? Vi har svaret men har de svaret også? Men går ikke ut med det til media?
Hvorfor det da?
He hehe

Svar på dette

"kan jo være at det finnes gode og onde romvesener samme som gode og onde mennesker"

Ja du er nok inne på noe der Jane - selv om svært mange i dette nettsamfunnet mener at oppdelingen i godt og ondt er en illusjon.

Faktum er iallefall at det finnes massevis av beretninger også om bortføringer (abductions) utført av ganske så lite kjærlighetfulle utenomjordiske individer.

I senere år har det dessuten kommet klare informasjoner fra erfarne hypnoterapeuter der klientene beretter om klebeånder også i form av ET-individer. Dette beskrives å være ikke så lite utbredt, om enn nok noe mindre utbredt enn klebeånder av jordisk utgangspunkt.

Føler det er viktig at man ikke ensidig blir sittende med et glansbilde av virkeligheten også i forhold til hvilke typer sjeler som inkarnerer ellers i universet. Vår klode kan nok riktignok være en tumleplass for ganske så stor andel av mere gjenstridige sjeler enn hva en gjennomsnittsplanet har, men det finnes nok meget rikelig utvalg av planeter ellers i universet som også har ymse "klientell" ja.

Ha en vakker dag - kjære medvandrere - med beina på jorda - og hodet og hjertet i himmelen (ja den"himmelen" som er laget av Kjærighet alså ;) )

Svar på dette

RSS

Om

Henning Jon Grini Henning Jon Grini opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

Siste aktivitet

Bente D la inn en kommentar til Bente
for 19 minutter siden
Terence Kemp McKenna (November 16, 1946 – April 3, 2000)
for 21 minutter siden
for 39 minutter siden
Bente D la inn en kommentar til Elin
for 49 minutter siden
for én time siden
Line Lindholm er nå et medlem av Ildsjelens Nettsamfunn
for én time siden
Elin " EN SANN VENN ER EN SOM KOMMER INN NÅR RESTEN AV VERDEN FORSVINNER UT."
for én time siden
for 2 timer siden
For meg som sensitiv 12.hus menneske, så handler det om den kollektive bevisstheten og andre rundt meg. Men tilbake til ego. Født uten? Tror jeg ikke, ego kan lett spille ett selvutslettende offer spill med oss også. Det er i hvertfall min erfaring…
for 2 timer siden
Elin la inn en kommentar til janneawhite
for 2 timer siden
Elisabet har oppdatert profilbildet sitt
for 2 timer siden
Elin la inn en kommentar til Bjørn
for 2 timer siden
Ingen grunn til og hisse seg opp over Jervell, han er bare en selger med gode talegaver som er interresert i andres penger.
for 2 timer siden
Nå er Elisabet og Sol / Jorunn venner
for 2 timer siden
Shania la til en diskusjon i gruppen Klimaendringer
Jeg har satt i gang med å studere hva det egentlig er snakk om. Denne tråden er ikke oppe for diskusjoner, men det fungerer visst best å legge ut her. Kommer etterhvert til å ta opp motargumenter som mange har kommet med også. ATMOSFÆREN Vår atmos…
for 2 timer siden
for 3 timer siden

Grupper

Merke

Laster...

Arrangementer

© 2009   Laget av Henning Jon Grini på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte