Ildsjelens Nettsamfunn

Sosial møteplass for mennesker som har et helhetlig livssyn

Har nettopp klart å få kontakt med avdøde familiemedlemmer via Automatskrift.Det har gitt meg mye,både sorg og glede gjennom samtalene,og svar på ubesvarte spørsmål.Det er mest min avdøde mor jeg har pratet med inntil i dag.Da endret plutselig skriften på arket seg,og forsto til slutt at det var flere som "blandet"seg inn i samtalen,og tok kontakt med meg.Det ble ganske forvirrende,men en av de andre viste seg å være en av mine hjelpere fra den andre siden.Det var en flott opplevelse å få kontakt med henne.
Men det jeg nå lurer på er hvordan vet jeg hvem jeg prater med?(Skriften ser ut til å forandre seg,når det kommer nye inn på "linja".)Og hvordan vet jeg sikkert at det er f.eks min mor jeg prater med?Kan man si i fra om HVEM man vil prate med,og be om ikke å bli forstyrra av andre?
Har mange spørsmål om hvordan jeg kan gjøre dette på riktig måte både overfor meg selv,og de på andre siden..Håper det er noen som har god erfaring med dette emnet som kan forklare litt...
Er utrolig glad for å ha oppdaget mine evner også via en slik kanal...-)Føler det vil gi meg mye!

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei Ildri..Interessant å lese det som blir skrevet her.Jeg har opplevd at andre har kommet med kommentarer mens jeg prater med en fra andre siden.Da forandrer skriften seg,og da spør jeg hvem det er,og får svar.
Jeg vet ikke,men det virker jo som andre også kan komme inn med beskjeder eller kommentarer av og til...Eller hva?
Klem fra Linda...

Svar på dette

HEI,, Dette blir slik fordi det er mange på samme linje samtidig.men det er fremdeles bare en
linje til universet.Ildri er ikke akkurat på den linjen.Hun er ikke som andre. Hun har ikke noen
bekjente som skriver til seg,Hun får bare hjelp fra universet til det hun skal skrive noen ganger.
Hun har også åpent krone chakra,. Da kan en få andre dårlige energier inn.Det må vi passe på.
Vi er de englene som er hos henne.

Svar på dette

Ja det er jo fint for deg Ildri. Men man skal alltid være OBS - for man kan jo ikke helt vite.
Jeg får kontakt med andre - men alltid via min veileder. Han er den jeg alltid henvender meg til - hvis han ikke kan hjelpe spør jeg om jeg kan få kontakt med "den/de andre" og da vil jeg se at skriften og noen ganger språket forandrer seg. Måten det blir formidlet på. Foreløbig har jeg fått mest på norsk - men også på engelsk. Kommer det kinesisk eller hebraisk - ja da sliter jeg..........
Jeg har faktisk opplevd at jeg har plukket opp ånder i mitt energifelt - og da kan svarene bli litt rare. SSå vær obs - få åndene du event kan ha på deg til lyset.

Svar på dette

HEI BEATe...
Det er sant det du sier.Man skal være forsiktig,. Men er du ikke noenlunde trygg når du har
veiledere,eller den / de ander hos deg. Ildri får ikke noe på linjen som ikke skal være der.
Det ordner vi.Du har fått noe noen gang sier du, da er det de som ikke passer på
.Ildri fikk noe,men det var ikke på automat skriften, Det vae i den ander kanalen som hun også har.
Lykke til for deg.

Svar på dette

Jeg har vel faktisk ikke opplevd det via automatskrift - Men jeg vil poengtere at man skal være litt våken - ikke ta allt for gitt. I en gledesrus over å få en kontakt så er det lett å ta litt av... Bare vær obs - det er det jeg mener. Spør om noe som du vet svar på og slikt for å teste...
Jeg bruker også pendel - synes det er utrolig kjapt og greit. Fin til å fjerne ånder med også.

Svar på dette

HEI ,igjen,,,
Vi er egentlig enig,Det er bare det at det er forskjell på veiledere.
Ildri hadde bare englene på Kabbalatreet i begynelsen.Hun viste hvem det var,,.hun
spurte hver dag om navnet.Det var forskjellige hver dag, men navnet stemte overens
med de englene som var nevnt i kabbalatreoversikten.Nå har hun en av erkeenglene,
de er litt strengere.De skriver ikke så ofte selv.De lar andre skrive for seg.
Det er alikevel de som bestemmer hvilken hjelp kun skal få.

Svar på dette

Ja vi er nok enige her. Jeg er heldig for jeg kan se dem - på den måten kan jeg se når event andre vil slippe gjennom. Mn hr jo personlig veileder og hjelpere, veileder og hjelpere for event sjelgruppe man tilhører. Kan fort bli noen stykker - litt artig når man er flere sammen og rommet fylles opp av forskjellige...

Det er jo ganske amnge som har erkengler som de kanaliserer gjennom. Men det er uansett utrolig mange engler i alle varianter, og de er både hjelpsomme og avventende. Dette er artig og spennende.
Ja, det er slik jeg føler det også..jeg får det jeg skal , og til dem som skal ha det..det kommer i hvertfall ikke fra mitt hode..i såfall er jeg veldig god på tipping..når en tenker på alle bekreftelsene som jeg har fått fra dem som har fått beskjeder..
Jeg har selv også hvert svært fortvilet over forskjellige situasjoner, og bedt dem om hjelp..jeg har fått hjelp hver eneste gang..jeg har hatt tre vanskelige år, og jeg vet at jeg ikke hadde hvert der jeg er i dag, uten deres hjelp..føler meg så utrolig rik over å få lov å være et verktøy for den andre verden, og jeg håper jeg kan gjennom dem, hjelpe mange :o)

Jeg skjønner at folk kan være skeptisk,for det er fantastisk.. og ja, jeg er vel den som har tvilt mest på meg selv...men har fått så mange bekreftelser og vet, og mine vet jo at jeg ikke verken skriver på denne måten, med forskjellig håndskrift, og ikke minst hvordan de ordlegger seg, det er ikke meg..jeg er sluttet å tvile :O))
Er bare like overveldet hver eneste gang :o))
Klem fra Birthe

Svar på dette

Svar på dette

Hei igjen...Tusen takk for mange hyggelige svar og kommentarer..Skjønner vi er mange i samme båt,det er fint..-)
Har fått min samboer til å prøve automatskrift også,det går ganske bra.Han fikk visstnok kontakt med sin avdøde far,men da i form
av tegning han tegnet,men som min samboer ikke helt klarte å tyde hva det var.
Jeg spør også alltid om hvem jeg prater med,og tester underveis om det er rett person.
Det er utrolig godt å føle at man har kontakt med sine kjære,selv om de ikke lenger er fysisk tilstede her på jorda.Det betyr veldig mye
for meg...Ønsker alle her inne og på den andre siden en hjertevarm dag..-)Klem fra Linda..Carpe Diem!

Svar på dette

Jeg og holder på med automtskift, eller kanalisering og jeg spørr alltid hvem som er med meg, men det er ofte at navnet dukker opp på slutten av brevet.. jeg pleier oftes og skrive med hjelpere og guider, men også avdøde.. Synes det er kjempe spennende:) Klem

Svar på dette

Jeg lurer litt på det med automatskrift. Er det automatskrift bare når man skriver med en annens handskrift enn sin egen og event. i transe? Og kanalisering er mere når man skriver med sin egen handskrift via ord man får fortløpende i hodet eller via klarhørsel.....! Det er bare det siste her jeg har opplevd,bare min egen handskrift....og ikke i transe....!
Jeg har og opplevd at noen andre kom inn og lurte meg,så jeg tror man må være obs ja. Men det kom helst da jeg begynnte å tvile og ikke stolte nok på det jeg fikk! Fikk da beskjed om at jeg måtte ha tro og stole på dette. Så jeg merket når det kom inn noen annen energi,merket det bl.a.på stemmen jeg hørte,fra at det var lyst og fint så ble det mørkt og ekkelt.Når jeg spurte om det så fikk jeg at det var noen som prøvde og lure meg.Så det er nok viktig å følge med litt på det man hører/skriver og hvordan det føles....at det er en ren kanal fra kilden.

Svar på dette

RSS

Om

Henning Jon Grini Henning Jon Grini opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

Siste aktivitet

Fra gavebutikken
for 5 minutter siden
pia født i vannmannens tegn vil kanskje delta i Elizabeth Grønn sitt arrangement
27 januar 2010 fra 19.00 til 21.00
Dette foredraget vil se nærmere på healing, mystisisme, esoteriske tradisjoner og transpersonlig psykologi. Det vil også forklare verdien av konsepter og informasjon som er skjult i reiki og som ikke vanligvis presenteres innen Takata Tradisjonell...
for 7 minutter siden
for 11 minutter siden
Nå er Unni Heim og Elizabeth Grønn venner
for 17 minutter siden
Kanskje har diskusjon vært et verktøy i menneskets evolusjonsferd så langt. Når vi nå etterhvert ser, forstår vår bevissthetsøkning, ( som allerede er der ) men som vi nå blir bevisst,.... Vi blir bevisst vår skapende kraft i vårt indre senter av ...
for 21 minutter siden
Ha-ha, så det er derfor da, ja da så ;-)
for 26 minutter siden
for 28 minutter siden
for 33 minutter siden
Jeg elsker humor og gjenkjenner når det er på sin plass. :-D Tenk litt mer på "grupper" folkens, alle er viktige og har deres jobber og noe er tyngre å gi beskjed om, men ingen grunn til å bli fiender. Det er plass til alle, om man tenker seg lit...
for 33 minutter siden
for 37 minutter siden
for 38 minutter siden
for 41 minutter siden
for 42 minutter siden
Amen to that :-) ( Tusen takk 8 for denne tråden ) Ergo trenger man ikke frykte noe, advare mot noe eller la noe man ikke liker få stjele din oppmerksomhet, om man er bevisst på disse tingene. I så tilfelle man vil advarer.... advarer man mot de...
for 42 minutter siden
Libera- When a Knight won his spurs When a knight won his spurs in the stories of old He was gentle and brave he was gallant and bold With a shield on his arm and a lance in his hand For God and for valor he rode through the land No charger ha...
for 45 minutter siden
Det er fordi detsnart er Jul og åpningstidene er utvidet !!
for 47 minutter siden

Grupper

Merke

Laster...

Arrangementer

© 2009   Laget av Henning Jon Grini på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte