Ildsjelens Nettsamfunn

Sosial møteplass for mennesker som har et helhetlig livssyn

HEI ALLE SAMMEN.

Som en liten motpol mot alt det dystre som serveres her i forskjellige tråder, oppretter jeg denne siden for bare gladmeldinger. Det kan være å takke en venn for noe, legge inn glade komentarer fra noe DU har opplevd, litt om behandlinger som DU har god erfaring med, kurs som kan være vært å vite om, kort sagt alt som fokuserer på det positive. Tenne Lys for de som sliter i hverdagen, bare mangel på fantasi setter en stopper for hva som kan omtales her av gode opplevelser.
Håper det blir et renn uten like her inne, for jeg tror på det gode i alle mennesker.
Lys og Kjærlighet er bedre enn å forbanne mørket.

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hjemme igjen fra en helt spesiell alt.messe i Lillestrøm, og jeg ser at det er både kaker og festligheter her inne, og så kan jeg føye til at kjærligheten har mange måter til å finne hverandre på, så jeg lar det være ukens nøtt her inne.
Føler bare en god hjertefølelse.
Takker alle hjertligst for at dere bidrar til at denne siden er blitt et sted der vi kan dele gleder og gode opplevelser.
Og det er viktig å fokusere på slike ting i disse tider.

Lys og Glede. Per Olav

Svar på dette

Kjempebra, Per Olav!! Dette trenger vi helt klart! :))
Jeg er mest av alt glad for at jeg fikk kontakt med min avdøde onkel i helga på Alternativmessa (ved hjelp av et medium). Han hadde relevant og viktig info til meg angående familien! Jeg er så lettet og glad for det :)) Og så er jeg så inderlig glad for at dette lar seg gjøre!!!

Svar på dette

Så fint at du fikk denne kontaktet da. Herlig det å få opplysninger som letter litt på sløret.
Jeg har selv vært hos samme mediumet tre ganger, og alt han har sagt har begynt å skje.

Hyggelig du liker denne siden Thika

Svar på dette

Heisann, jeg stikker innom her igjen for å fortelle dere at jeg er så glad for ennå en fantastisk dag sammen med ungdommene mine og en helt splitt ny 16 åring, for en koselig kveld !!! Takker for koselige hilsninger på siden min her inne, så utrolig godt å finne de herlige hilsningene hver eneste dag, er ikke EN dag uten en hilsen til meg på siden min..føler meg rik :o)

Ha en fantastisk kveld med sukker på alle sammen, glad i dere alle sammen jaffal!!!

Svar på dette

det bobler-
er så glad,funnet gleden ,som var så fraværende ei tid-
det er så mye å glede seg over-
selve livet,den gåte,det mysterium,det å seeee,nyte,skape,
en anti høst type,meeeeg
går i dvale og er nokså svart i hodet hele høst
og vinters tid,er jeg plutselig blitt like glad som i vår forløsningens tid,der bekk og is blir vann av sol,
og varmen gir meg glede og liv
pleier hate mørket ,regnet,det svarte og bek mørtna-
nhååå er jeg bare glad-det booobler
heeerlige

Svar på dette

Stå som et stødig tre her inne Rosapanter.
Stå stødig og solid.
Med gode røtter...
Det gleder meg å se alle flotte ord og alle flotte ytringer som speiler alt det gode i menneskene.
Der er fokuset, og der fokuset er, dit beveger vi oss.
:o))

Svar på dette

Er så flott å lese alle disse komentarene av glede. Takker dere alle for liflig lesning.
Jeg er selv utrolig glad om dagen og jeg takker Kjærligheten for hva den har vist meg disse siste dagene.
Og den er et bevis på at dere alle ikke skal være forundret over hva den kan gjøre for oss, ung og gammel.

Lys og Kjærlighet herfra til regnbuen og tilbake.

Svar på dette

tusen takk for at jeg får lov til å være medlem her på ildsjelen.

Svar på dette

Hva med elementer som har trøbbel med å vise sine gode sider pga uoverskuelige vanskeligheter i hverdagen? Kan dette som skrives her øke livslysten hos en som tenker mye over om det er noen vits i å være blant mennesker mer? Eller er tema irrelevant her hvor det bare er lov å være positiv?

Svar på dette

Ikke irrelevant, og svaret er JA, ord kan øke livslysten og gi en annen horisont enn hverdagens kanskje nedadgående spiral.
Medmennesker kan hjelpe med å stake ut en horisont og ut av en negativ spiral.
Særlig om man kan klare å ta til seg godordene midt i det hele.
Dermed er en slik tråd viktig på mange måter for oss alle. Og noe å være takknemlig for.
:o))
Den enkleste og viktigste bønn er : takk.
Å øve seg å si takk kan gi et vendepunkt.

Svar på dette

men hva i tilfelle man har trøbbel med dette ord: som om man legger seg flat for andre, kjenner en flau smak , eller at man dummer seg ut? at man liksom har mistet noe. ord er ord ,for noen betyr de mye for andre nindre, dermed er det vel slik at de virker forskjellig

Svar på dette

Ord kan missforstås når de skrives, og måten ordene er sammensatt på. Intensjonen kan være enn annen hos den som skrev enn oppfattelsen hos den som leser. Derfor er samtaler bedre for der kan slike misforståelser rettes opp med det samme.
Føler vel at du Per har fått mye slike ord som du føler det ikke er hold i, og da har du en rett til å si fra, og det er lov å komme med slike ytringer som du gjør også her inne. Mine forum er åpne for alle, uten sensur.

Svar på dette

RSS

Om

Henning Jon Grini Henning Jon Grini opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

Siste aktivitet

for 3 minutter siden
Reidun Carstens (hvem du nå enn er)....Vi venter på en konsekvens av dine egne ord, å stenge tråden, grunnet en utvikling, du selv så uhensiktsmessig var enig i.... Med mindre du er "lam" i kroppen, forstår jeg ikke helt denne uthalingen.....?
for 4 minutter siden
Rigmor la inn en kommentar til Jane
for 5 minutter siden
janneawhite har oppdatert sin profil
for 7 minutter siden
for 8 minutter siden
for 8 minutter siden
for 11 minutter siden
Har en katt jeg føler stor telepti med,vi snakke med hverandre.han er 15 år,fulgt meg i tykt og tynt... nå har en ensom dame som er enke begynt å ta seg av han,tar han med ,gir han mat,sier han har sin frie vilje,er hun ikke helt med,for nå vet ha...
for 16 minutter siden
for 17 minutter siden
Jeg føler meg helt hjelpesløs i forhold til alt det store som skjer ute i verden og klimaet. Men jeg kan se på mitt eget miljø inne i meg selv og rydde opp litt der i kroker og kriker! Hvis alle gjorde det og jeg vet det er mange som er i gang, ha...
for 26 minutter siden
ildri uran la inn en kommentar til Titti
for 37 minutter siden
for 44 minutter siden
Gurven la inn en kommentar til Luthien
for 48 minutter siden
for 50 minutter siden
Alf Kristoffersen har oppdatert sin profil
for 53 minutter siden
for 55 minutter siden

Grupper

Merke