Ildsjelens Nettsamfunn

Sosial møteplass for mennesker som har et helhetlig livssyn

Haldor

Inntoleransen blir satt på prøve.... hmmmm bra....

Leste Rosapanters innlegg

" Nei nå- Grenser det over til det vanvettige!"

fikk ikke svart før den var stengt.. Men det er tydelig at "Etikken" blir mer og mer synlig blandt folk.. Jeg syns det er bra at folk åpner for å diskutere Inntoleranse... få det opp i lyse så vi kan bearbeide det, til hjelp for alle..
Jeg mener vi må gripe tak i alle disse elementer somn er med å skape dårlige vibrasjoner bland mennesker...

Det er jo i tiden...

Ha en rolig kveld... ;o))

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Solfugls utlegning av mottatt kommentar er jo høyst relevant i nettopp denne tråden. Solfugl greier sikkert å psykoanalysere sine egne følelser uten å måtte publisere dem i det offentlige rom.

Svar på dette

Helt enig Rolf Kenneth.
Trenger ikke noen publiserte psykoanalyserte svar over egne følelser, men mine tanker er at vi har alle kan velge hvordan vi vil reagere...:-) Ikke noe mer enn det.

Det handler om oss selv...

Svar på dette

uff a meg :)) med hensyn til morrotråden på altnett...... jeg synes kansje den som ble så støtt kansje kunne skrevet det på tråden der og hvorfor..... ikke sikkert de tenkte på at det ble oppfattet støtende for noen, kansje de hadde tenkt seg om og lært noe..... og sette seg ned her og sjelle ut det som sjer på altnett blir for dumt. Skriv hva dere mener på tråden heller.... jeg tror ikke med et seriøst innlegg at det blir "mobbet" bort.
Men nå er tråden borte......
selv mener jeg og at det ikke var så grei humor der.... men det kunne snudd på et blunk.....

Svar på dette

Hei hei. Det som Solfugl opplever her er ikke bare en "form for" opplevelse, det er en direkte hennvendelse, det er trakasering... Hvordan han håndterer den er en ting, men slike hennvendelser bør ikke forekomme her inne...

Det er masse annet vi kan gjøre.....
Ha en fin kveld....

Svar på dette

det virker som om noen her vil at andre skal utlevere seg, sikter til noe ovenfor, det kan bety intoleranse.

Svar på dette

Det er vel ikke snakk om det .... er det... Vi vil ikke ha noe person angrep her..Er det så vanskelig å se den biten???
Virker som vi leser ting her med totalt forskjellige øyner....

hmmm, da er det ikke rart det blir missforståelser...

Svar på dette

Å Siv ... noen av oss har lett for å glemme det vi har lært...Det er mye av dette som skjer nå p.g.a alle endringer i sfæren, frekvensøkning o.l. Det skaper ofte kaos oss noen mennesker... Vi må bare takle det. så vil det gå over...
;o))

Svar på dette

Pst Haldor...(Hakke no med detta å gjøra ;p men kan bli forvirring her ang ny Siv og Gammel Siv- Jeg er den "gamle Siv" her inne, satt en E. bak mitt navn nå så vi ikke forveksles ;o) )

Svar på dette

Ja jeg såg det... helt i orden.. Klemmmm...;o))

Svar på dette

Heia Haldor, så lenge siden!

Masse er som det har vært oppserverer jeg, å det er greit, men det vil koke i mellom mennesklige forhold en tid fremover, januar mere i slutten vil det roe seg.
Opplever masse over alt for tiden, store sjalusidrama og konkuranse om å være best der det slettes vennskap og løgn er en stor greie, mest for å fremme seg selv.
Redsel og skikkelig frykt baserte handlinger koker rundt om som bare det, å det er jop dette å skal stå i det og hvem energi hvem velger å legge i hver hendelse.

Det er mangt fra paralelle liv som ikke har vært så hyggelige erfarinsmessig som kommer opp hos mange nå, og klarer hver enkelte og stå i sin kraft så går det jo bra etter hvert.

Vi har jo egentlig alle nok med hva som skjer i engen sfære men av og til smerter det slik for noen at det må taes ut!

Men ha en vakker kveld og lykke til for alle sammen, og en sak som er vanskelig blir ikke lettere om det pekes og pekes på en og samme sak!
Hjerteligste hilsen

Svar på dette

Hei Hilde Kristin!

Ble bare litt nyskjærrig her! Mener du at det er noe spesielt som skjer i energiene rundt oss for tiden, feks sett i et astrologisk perspektiv? ( kan litt om astrologi, men ikke mye ) og syns det er spennende å finne litt "forklaringer" der.

Vennlig hilsen Helga Marie

Svar på dette

Hei Hilde.!
Godt å se deg oxo... Ja jeg vet det kommer til å boble endel... bare sunt det. Etikker jobber som den skal i menneskesinnet...
Helt nydelig...
Klem

Svar på dette

RSS

Om

Henning Jon Grini Henning Jon Grini opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

Siste aktivitet

for 27 sekunder siden
sunset la inn en kommentar til Tom R
for ett minutt siden
Tove la inn en kommentar til Miahayya
for 4 minutter siden
Tove la inn en kommentar til Miahayya
for 5 minutter siden
Bjørn la inn en kommentar til Birthe
for 7 minutter siden
Malin la inn en kommentar til sunset
for 9 minutter siden
For meg er Gud en universell urkraft. Gud(inne)klem!
for 11 minutter siden
sunset la inn en kommentar til Malin
for 12 minutter siden
for 12 minutter siden
for 12 minutter siden
for 16 minutter siden
for 17 minutter siden
for 18 minutter siden
sunset har oppdatert sin profil
for 19 minutter siden
for 20 minutter siden
Nina Cruickshank la til et blogginnlegg
Jeg vil at du skal si "glem meg" men du svarer "lev livet" Jeg slipper taket og legger fra meg ønsker og begjær og trer inn i hjertets stillhet forstår at min skatt - det som er perfekt for meg allerede er inni meg Jeg ber om svar på hvorfor je...
for 21 minutter siden

Grupper

Merke

Laster...

Arrangementer

© 2009   Laget av Henning Jon Grini på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte